نوآوران؛ مسیر تحول دیجیتال شما
با بیش از سی و پنج سال تجربه در زمینه تولید و توسعه، نیاز هر شرکت کارخانه و کسب و کار به نرمافزار را بهخوبی میشناسیم.
گـــــــــروه نــــــرمافــــزاری نـــــوآوران طــــــــراحی کننــده و توســعهدهنــده سیستم های مالی ، اداری ، بازرگــانی ، صنعتی و حـــوزه ســلامت

ارتباط سریع
ساعات پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه 8-17پادکست ها
فایل mp3


کاتالوگ محصولات
فایل pdf24/7
سال 35
8000

حسابداری جامع مالی
نرم افزار حسابداری جامع مالی نوآوران به عنوان قدیمی ترین محصول این مجموعه اولین بار با تکنولوژی داس در سال ۱۳۷۴ نوشته و بهره برداری شد و پس از آن با گرایش صنایع به سیستم عامل ویندوز نسخه جدید این نرم افزار با تکنولوژی ویندوز تولید شد. بهره مندی از سال ها بازخورد مشتریان از سیستم مالی تحت داس ، نسخه تحت ویندوز را از سایر رقبا کارآمدتر و کاربر پسندتر کرده حسابداری جامع مالی نوآوران به عنوان هسته سایر سیستم ها امکان ایجاد سند اتوماتیک را برای کاربران فراهم کرده است.

برخی از ویژگی های ماژول حسابداری جامع
- امکان اجرا در محیط وب با تعداد کاربر نامحـــدود و سطـــوح دسترســی متنوع
- امکــــان تعــریف تــا ده سـطح حســــــــاب درختــی و شنـــاور
- امکان ارائه انواع گزارشات ماتریسی و گزارشات متنوع مـرور حسابـها
- انجــام حســابداری شعب و ارائــه گــزارشــــات مجـــزا یا تـــرکیبی
- امکـان ارسـال پیامــک برای ذینفعان مختلـف
- امکـــــان ارائــه گزارشــات ارزی

- امکان تعریف سطوح دسترسی تا سطح کد، واحدها و شعب شرکت و حسابها
- امکان تنظیم، اصلاح، جابجایی و حذف اسناد موقت
- امکان ارتباط با سیستمهای جانبی نظیر حقوق و دستمزد و انبار و ایجاد سند اتوماتیک
- ارائه انواع گزارشات مورد نیاز امور مالی نظیر دفتر روزنامه، کل، معین، تفصیلی، ترازنامه و صورت سود و زیان
- ارائه انواع تراز آزمایشی، دورهای و ترازهای مقایسهای جهت مقایسه عملکرد دورههای مختلف
- امکان تشکیل مجموعههای حساب در یک دوره مالی یا در چند دوره مالی
- امکان تعریف شرکتهای مختلف و مشاهده نتایج و رجوع به دورههای مالی مختلف
- امکان ورود اطلاعات مقداری کالا و اطلاع از موجودی کالا همراه با گردش ریالی
- امکان تعریف مراکز هزینه و گرفتن گزارش تجمیعی یا به تفکیک هر حساب در مراکز هزینه
- امکان تهیه صورت منابع و مصارف در حسابهای نقدینگی
- امکان استفاده برنامه در محیط شبکه با تعداد کاربر نامحدود و ایجاد همزمان اسناد توسط کاربران مختلف
- امکان دریافت اطلاعات چکها و تهیه گزارشات مختلف همراه با آلارم سررسید و امکان چاپ چکهای صادره
- امکان ایجاد حسابداری شعب و انتقال اسناد به مرکز
- امکان تعریف حساب از نوع ارزی با در نظر گرفتن ارز، نرخ ارز، تاریخ و نرخ تسعیر ارز و گزارشات مربوطه
- امکان گزارش تجمیعی عملکرد اشخاص در حسابهای مختلف
- امکان تعریف مراکز هزینه در سه سطح و استفاده از تراز مراکز هزینه به تفکیک هر مرکز هزینه
- امکان لینک به پنل پیامکی شرکت برای ارسال پیامک به ذینفعان مختلف
- امکان گرفتن گزارش به زبان انگلیسی برای شرکای خارجی یا استفاده از نسخه لاتین نرمافزار

خزانه داری

برخی از ویژگی های ماژول خزانه داری
- امکــــان تعریـف بانکــهای ارزی و ریالی، صنـــــدوق داران و تنخـــــواه گــــردان
- امکـــــان ثبـــت اسنــــــاد پـــرداختنی
- امکــان ثبت اسناد دریافتــنی و کــلیه مـراحـــل بعـــدی شامل نـــزد جاری، وصــول، برگشت و انتقالی به دیگــران
- امکــــان ثبــت ضمــانتنــــامه هـــای بـــــــانکــــــی و کنتــــــرل آنهــــــــــا
- امکـــان ارسـال سند حسـابداری همه مـــــوارد مــــــذکور در هـــر مــــرحله
- امکـــان ثبت وام هـا و تسهیلات، آلارم سر رسید اقساط و تفکیک اصل و سود

- تعریف بانکها، صندوقداران و تنخواهگردانها
- تعریف موضوع عملیات
- تعریف نرخهای ارزی
- معرفی مراکز و تاییدکنندگان
- ثبت دسته چک و تنظیمات چاپ چک
- ثبت کلیه عملیات مربوط به اسناد دریافتنی
- امکان راسگیری چکها
- امکان تقسیم چک دریافتی
- دریافت پول نقد
- دریافت و پرداخت اوراق بهادار
- دریافت و پرداخت اوراق تضمینی
- واریز وجه نقد به جاری
- امکان برداشت و ثبت حوالههای بانکی
- صدور مجوز پرداخت
- ثبت کلیه عملیات مربوط به اسناد پرداختنی
- لیست چکهای پرداختی، وصولی و استرداد شده
- گزارشات دورهای صندوق
- گزارشات گردش اسناد
- امکان ارسال سند به سیستم حسابداری
- امکان ثبت ضمانتنامههای بانکی و کنترل آنها
- امکان دریافت و پرداخت اوراق تضمین
- گزارش منابع و مصارف
- جستجوی ویژه در تمام دورههای مالی
- آدرس و تلفنهای تماس
- ثبت اعتبارات، اقساط، پرداخت آن، آلارم اقساط سررسید شده و گزارشات مربوطه
- امکان معرفی حسابهای بانکی، وجوه نقد ریالی و ارزی و اسناد بهادار
- لیست چکهای صندوق، در جریان وصولی و برگشتی
- امکان ثبت نام وامها و اقساط آنها و کنترل روزانه اقساط

انبار و فروش

برخی از ویژگی های ماژول انبار و فروش
- امکان تعریف کالا تا ۴ سطح به همراه اختصاص سطوح شناور به کالاها
- امکان تعریف فرمول ساخت و کنترل مصارف و انحراف از برآورد
- امکان استفاده از نرمافزار در بخش فروش شرکت در شرکتهای بازرگانی و تولیدی
- امکان تعریف کالا در انبارهای مختلف
- امکان ارائه برآورد مصرف و بودجه ریالی برای برنامه تولید مشخص
- امکان دسترسی در وب و تعریف متنوع سطوح دسترسی کاربران مختلف
- تنوع سطوح دسترسی کاربران در هر انبار: مقداری، ریالی یا هر دو
- تنوع روشهای قیمتگذاری
- امکان تعریف تاریخ انقضاء، سریال و بچ و انجام کنترلهای لازم

- امکان تعریف یک کالا در انبارهای مختلف به همراه محل استقرار و نقطه سفارش در انبار و شرکت
- امکان فعالسازی تاریخ انقضاء، سریال و بچ در هر انبار و انجام کنترلهای لازم
- امکان تعریف قسمتهای مختلف مصرفکننده کالا، پروژهها، تحویلدهندگان کالا به انبار، خریداران و فروشندگان
- ارائه انواع گزارشات گردش کالا (مقداری - ریالی)، گزارش مصرف بخشهای مختلف و مراکز هزینه
- امکان ایجاد درخواست کالا از انبار و پیگیری درخواستهایی که تحویل نشده است
- وجود امور کاربران جهت تعریف کاربران مقداری، ریالی و مقداری - ریالی با امکان اختصاص انبار به کاربر و تعریف اختیارات کاربر در هر انبار
- امکان ثبت مقادیر برآوردی پروژهها و فرمول ساخت محصولات و تهیه گزارشات انحراف مصرف، لیست کمبود، لیست کالاهای موردنیاز برای برنامه تولید مشخص همراه با برآورد ریالی
- امکان ثبت قیمتهای غیرقطعی در رسیدها و ثبت رسید و حواله تفاوت پس از دریافت مبالغ قطعی
- امکان کارکرد انبار و حسابداری انبار به صورت متمرکز یا غیرمتمرکز
- امکان تعیین ویژگیهای سیستم انبار و ارتباط بین فرمهای انبار توسط مدیر سیستم
- امکان صدور فاکتور پیشفروش، فاکتور فروش و رسید برگشت از فروش
- امکان تعریف مالیات بر ارزش افزوده، عوارض شهرداری و اضافات و کسورات فاکتور
- امکان انجام حسابداری خرید و فروش و بودجهبندی فروش به صورت ماهیانه
- ارائه انواع گزارشات فروش، صورتحساب مشتری، سود و زیان و …
- امکان تعیین قیمت و تخفیف فروش بر اساس مدت زمان فروش، خریدار، انبار و کالا
- امکان ایجاد درخواست خرید کالا و پیگیری درخواستهای باز
- امکان تعریف سفارشات خرید و کنترل آنها
- ارائه انواع گزارشات رسید، حواله، برگشتیها و انتقالیها
- امکان ایجاد و انتقال سند حسابداری به صورت اتوماتیک
- امکان تعیین سقف اعتبار برای هر خریدار
- امکان ارتباط با دستگاه بارکدخوان
- امکان تعریف کد کالا تا چهار سطح همراه با اختصاص سطوح شناور
- امکان تعریف تا سه واحد به ازای هر کالا و ایجاد ارتباط بین واحدها
- امکان قیمتگذاری حوالهها به روش میانگین موزون، FIFO یا شناسایی ویژه
- امکان انجام انبارگردانی و تهیه گزارشات مقداری و ریالی و مغایرت انبارگردانی

حقوق و دستمزد

برخی از ویژگی های ماژول حقوق و دستمزد
- امکـان تعریف تا 99 گروه استخدامی
- امکان ارتبــاط با نرم افزار تایم شیت نوآوران و تسهیم هزینه های حقوق
- امـکان ارسـال ودریــافـت اطــلاعـات از طــریق اکـسل
- امکـان انجــام محــاسبات حقـــوق ، تفـاوت و معــوقه
- امکـان انجــام محـاسبات تســویه حسـاب پـرسنــل
- امکان ارسال اطلاعات به سامانه های تامیـن اجتماعی، امورمالیاتی و بانک ها
- امکان ارتبـاط با پنل پــیامکی وپرفـراژ الکترونیـک نوآوران در راستای حذف کاغذ

- امکان تعریف ۹۹ گروه استخدامی و تعریف پارامترهای محاسباتی سیستم، جدول مالیاتی و …
- تعریف انواع بدهی، مزایا و وام های پرسنل
- امکان ثبت کارکرد عادی پرسنل، تفاوت و معوقه
- امکان محاسبه ذخایر عیدی، سنوات و مرخصی به صورت ماهیانه
- امکان محاسبه تعدیل مالیاتی در پایان سال و یا طی دوره
- امکان تعریف مشخصات کامل پرسنل، احکام پرسنلی، اطلاعات بیمه تامین اجتماعی یا خدمات درمانی و اطلاعات آموزشی و وابستگان پرسنل
- ایجاد و انتقال سند حسابداری به صورت اتوماتیک
- امکان ارسال اطلاعات به بانک های مختلف، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی
- امکان محاسبه افزایش حقوق سالیانه به صورت اتوماتیک
- امکان تعریف انواع ماموریت
- امکان ارتباط با نرم افزار های مربوط به دستگاه های کارتزن
- ارائه انواع گزارشات لازم نظیر لیست کامل، اطلاعیه حقوقی پرسنل، لیست بیمه، لیست بانکی، اقساط کسر شده و معوقه و تفاوت
- امکان ایجاد گزارشات انتخابی پرسنل با شرایط مختلف
- امکان طراحی گزارشات در سطح مبتدی تا حرفهای توسط کاربر و استفاده به عنوان گزارش پیشفرض
- امکان ارسال و دریافت اطلاعات از طریق اکسل
- امکان ارتباط با نرم افزار تایم شیت و تسهیم هزینههای حقوق بر اساس پروژه یا تولیدات و تنظیم سند حسابداری
- امکان ارتباط با پنل پیامکی و زیرسیستم پرفراژ الکترونیک نوآوران

مدیریت تامین و خرید
اين نرم افزار جــهت مديـــريت تداركات وخــريد مواد اوليه، قطعـــات و قـــراردادها كــاربرد دارد. درخواست های خريد ايجاد شده در سيستم انبار جهت پی گيری روال های تداركات به اين نرم افزار منتقــل شده و پس از نهـــایی شدن خريد امكان انتقال اطـلاعات خريد قطعــات و مــواد اوليه به رسيد وجود دارد.

برخی از امکانات ماژول مدیریت تامین و خرید
- درخواست تأمین کالا (بر اساس نقطه سفارش، انباردار، موردی، فوری، قرارداد، موجودی نداشتن) و تأیید آن بر اساس آییننامه معاملات خرید و گردش آن در سازمان
- تعریف آییننامه معاملات خرید
- ارزیابی فروشندگان و درجهبندی آنها
- سفارش تأمین کالا به مسئول خرید
- ثبت استعلامهای گرفتهشده توسط مسئولان خرید
- تأیید استعلامها
- دستور خرید کالا به مسئول خرید
- رسید در انبار
- ثبت فاکتور مشتری از روی رسید و ثبت فاکتور خدمات
- اسکن فاکتور مشتری
- صدور مجوز پرداخت و یا ارسال به هزینه تنخواه

برخی از گزارشات ماژول مدیریت تامین و خرید
- گزارشات خرید
- گزارش ریز خرید
- گزارش به تفکیک فروشنده به ریز و جمعی
- گزارش به تفکیک کالا به ریز و جمعی
- گزارش به تفکیک مسئول خرید به ریز و جمعی
- گزارشات فصلی ارزش افزوده
- گزارش به تفکیک انبار و پروژه
- گزارش مقایسه خرید برای یک کالا
- گزارش استعلامهای مختلف برای یک کالا

اموال و دارایی های ثابت

برخی از ویژگی های ماژول اموال و دارایی های ثابت
- امکان تعریف اطلاعات کامل اموال، اضافات و کسورات، متعلقات و ...
- امکان تعریف سطوح دسترسی به تفکیک شعب و واحدها
- امکان تعریف اموال تا چهار سطح
- امکان محاسبه استهلاک اموال به روشهای مستقیم، نزولی و عمر مفید یا ظرفیت بهرهبرداری
- ارسال سند استهلاک به حسابداری

- امکان تعریف اموال تا چهار سطح
- امکان تعریف پرسنل و قسمتها و واحدهای تحویلگیرنده اموال
- تعریف مشخصات کامل اموال، وضعیت بهرهبرداری، قسمت بهرهبردار و …
- امکان تعریف کالاهای اموالی آماری
- امکان محاسبه استهلاک به صورت ماهانه یا دوره زمانی مورد نظر
- امکان اعلام فروش یا اسقاط اموال و تهیه گزارشات سود و زیان از اموال فروشرفته
- امکان انتقال اموال از یک قسمت به قسمت دیگر
- امکان محاسبه استهلاک به روش نزولی، مستقیم و عمر مفید یا ظرفیت بهرهبرداری
- ارائه انواع گزارشات مورد نیاز نظیر گزارش به تفکیک طبقه اموال، اموال تحویلی به قسمتها یا پرسنل و ...
- امکان ارائه گزارش آیتمهای انتخابی اموال
- امکان تعریف اطلاعات تکمیلی اموال نظیر اطلاعات بیمهنامه یا گارانتی و ...
- امکان انتقال سند استهلاک به حسابداری
- امکان تعریف نامحدود اضافات و کسورات برای هر اموالی
- امکان تعریف سطوح دسترسی کاربران به کلیه اطلاعات یا شعبه و قسمت خاص
- امکان ارتباط نرمافزار انبار با اموال

هوش تجاری BI

برخی از ویژگی های ماژول هوش تجاری BI
- ارائه گزارشات تحلیلی نموداری و جدولی از نرمافزارهای عملیاتی شرکت
- رفع دغدغه مدیران در آگاهی از اطلاعات بهروز شرکت
- امکان دریافت گزارشات تحت وب و موبایل
- امکان تهیه خروجی اکسل از تمامی گزارشات
- گزارشات بدهکاران و بستانکاران با احتساب تاریخ سررسید

- گزارشات واحدها و شعب
- انواع گزارشات فروش شامل ارزیابی فروش و آمار فروش
- گزارشات مراکز هزینه
- صورتهای مالی ترازنامه و سود و زیان
- گزارش چکهای دریافتنی و پرداختنی
- گزارشات آماری حقوق
- انواع گزارشات انبار شامل تراز ریالی و گردش مواد
- ارائه گزارشات بهای تمام شده
- امکان ایجاد گزارشات متناسب با نیازهای مشتری
- امکان ارائه گزارشات تجمیعی و تفکیکی از شرکتها یا شعب

فروش مویرگی

برخی از ویژگی های ماژول فروش مویرگی
- معرفی واحدها و شعب مختلف شرکت
- گروهبندی مشتریان براساس فعالیت، ثبت مشخصات اقتصادی و تعیین موقعیت مکانی مشتریان، تعیین اعتبار مشتری، تعریف اعتبار نقد و چک برای مشتری به صورت کلی و دورهای و کنترل آن هنگام ثبت پیشفاکتور و تایید آن
- تعریف قرارداد برای خریدار و فروشنده به صورت مجزا و صدور الحاقیه برای قرارداد و اسکن قرارداد و تخصیص آن به صورت عکس یا PDF به قرارداد
- ارزیابی خریداران بر اساس سوالات مطرحشده توسط کاربر و درجهبندی آنها
- تعیین پورسانت برای بازاریابان به صورت پلکانی (مقدار و ریالی)، کلی، گروه کالا و کالا
- تعریف مسیرها و مناطق و اختصاص آن به مشتری، بازاریاب، مأمور پخش و راننده
- تعریف شرکتهای باربری، وسایل نقلیه، رانندگان و نوع حمل
- تعریف ارزها
- تعریف کالاها با تمام مشخصات فنی، قیمت تکی و دورهای، مدت پرداخت، تاریخ انقضا و گروهبندی آنها، واحد کالاها و تبدیل واحدها به یکدیگر
- تعریف تخفیف بر اساس حجم ریالی و مقداری خرید کالا
- ثبت سفارشات مشتریان تلفنی، ارسال فکس یا از طریق تبلت
- تایید سفارشات تا ۵ نفر به صورت دلخواه و گردش آن در سازمان
- تبدیل سفارش به پیشفاکتور (دادن تخفیفات مختلف، ارزش افزوده، هزینه حمل، تعیین مدت پرداخت بر روی یک کالا یا تمامی کالاها)، کنترل اعتبار مشتری و کنترل موجودی و مقدار رزرو شده در سفارش و پیشفاکتور
- تعیین چگونگی پرداخت (نقدی، چک و واریزی) و در صورت تعیین چک، تاریخ چکها همراه با رأس آن
- کنترل موجودی، ارسال به انبار و صدور حواله، چاپ حواله انبار برای انباردار و چاپ فرم تسویه برای مأموران پخش

- تبدیل حواله به فاکتور و ثبت نهایی فاکتور و ارسال سند به حسابداری
- ثبت کالاهای برگشتی
- نمایش مانده حساب مشتریان به صورت جمعی و ریز از حسابداری و خزانهداری
- ثبت رسید چکهای ارسالی (شماره فیش و شماره رسید پستی)
- ثبت رسید کالاهای ارسالی (تعداد ارسالی، راننده، شماره ارسال، تاریخ ارسال، شماره بارنامه، گمرک)
- تعریف رضایتمندی مشتریان
- ثبت تماس با مشتری (از طریق تلفن، فکس، Email) و شرح صحبتها (تاریخ ثبت، تاریخ پیگیری بعدی، موضوع پیگیری)، آلارم پیگیریها و نمودار پیگیریها بر اساس نوع پیگیری و نوع مشتری
- ارسال اسناد خرید و فروش به حسابداری و چکهای دریافتی به خزانه
- تعریف کاربران به صورت نامحدود (و محدود کردن کاربران برای مشاهده ثبتهای خودشان)
- تهیه Backup از سیستم در ساعت خاص یا توسط خود کاربر و بازیابی اطلاعات
- ارسال و دریافت اطلاعات و ثبت سفارشات از مأمور پخش و بازاریاب توسط تبلت و کنترل موجودی به صورت Online

برخی از گزارشات ماژول فروش مویرگی
- ارائه انواع گزارشات متنی و نموداری فروش شامل سفارشات مشتریان، گزارش ریز قراردادها، مانده قراردادها، آلارم سفارشها، آلارم اتمام قرارداد و وضعیت هر قرارداد، گزارش پیشفاکتورها (جغرافیایی، کالا، مشتری، بازاریاب، مأمور پخش، حجمی و وزنی به ریز و جمعی) و گزارش فروش (جغرافیایی، کالا، مشتری، بازاریابان، مأمور پخش، نمودارها، مقایسهای، ماتریسی، حجمی به ریز و جمعی)، گزارش وضعیت چکهای مشتریان و گزارش مانده حساب بازاریابان و مأمور پخش
- ارسال اطلاعات به نرمافزارهای جانبی در تمام لیستها (Excel, Word, PDF و ...)
- ایجاد فایل گزارشات فصلی برای دارایی
- نمایش مسیرهای مشتریان در برنامه برای بازاریابان همراه با موقعیت جغرافیایی، نمایش مانده حساب مشتریان، چکهای در جریان، چکهای برگشتی، تلفن و آدرس کامل مشتریان و اطلاعات کامل کالاها همراه با قیمت

بهای تمام شده محصولات
- امکان تعریف مراکز هزینه با درج مبانی تسهیم (نرمافزار بهای تمام شده)
- محاسبه نرخ ساعتی دستمزد مراکز هزینه بهتفکیک ماه و سال
- محاسبه بهای تمام شده بهتفکیک ماه و صدور سند حسابداری
- امکان ثبت و کنترل ضایعات عادی و غیرعادی
- امکان ثبت و کنترل توقفات

برخی از امکانات ماژول بهای تمام شده محصولات
- مواد مصرفی بهتفکیک مراکز هزینه، پیمانکار و محصول
- گزارش جذب سربار بر اساس محصول و مرکز
- گزارش سربار واقعی بهتفکیک مرکز و عوامل هزینه (قابلیتهای سیستم نرمافزار بهای تمام شده)
- گزارش بهای محصول در مراکز
- گزارش بهای تمام شده محصولات بهتفکیک مرکز هزینه و محصول نهایی با لحاظ نمودن تولید دوبارهکاری
- گزارش مغایرت جذب دستمزد و سربار بهتفکیک مرکز هزینه
- گزارش عملکرد بهای تمام شده کالای فروش رفته و کنترل با حسابهای مالی
- گزارش انحراف از استاندارد بهتفکیک مواد، دستمزد و سربار
- گزارش انحراف بهای تمام شده
- گزارش انحراف کلی مواد و ضایعات
- گزارش تسهیم هزینه مراکز خدماتی به سایر دوایر خدماتی و تولیدی
- گزارش نرخ جذب بر اساس کارکرد واقعی (نرمافزار بهای تمام شده)
- گزارش انحراف بهتفکیک مواد، دستمزد و سربار
- گزارش انحراف بهتفکیک زمان تولید (نرمافزار بهای تمام شده)

- قابلیت گردآوری، انباشت و تخصیص هزینهها بر اساس دو روش هزینهیابی سفارش کار و هزینهیابی مرحلهای (با توجه به نوع فعالیت سازمان - نرمافزار بهای تمام شده)
- قابلیت هزینهیابی بر اساس اطلاعات واقعی یا استاندارد
- رویکرد جذب هزینهها به روشهای هزینهیابی جذبی و هزینهیابی متغیر (مستقیم یا نهایی)
- قابلیت تعیین و تحلیل انحرافات از استاندارد و تجزیه آن به روشهای دو انحرافی (انحراف نرخ و انحراف کارایی)
- قابلیت تعریف دورههای محاسباتی مختلف در یک سال مالی
- قابلیت تقسیم مراکز تولیدی به ایستگاههای کاری مختلف (نرمافزار بهای تمام شده)
- قابلیت محاسبه قیمت تمام شده کالای فروش خدمات تولیدی
- قابلیت محاسبه قیمت تمام شده کالای خرید خدمات تولیدی
- قابلیت پیشبینی قیمت تمام شده یک محصول یا کالا بر اساس مبانی استاندارد
- قابلیت محاسبه قیمت تمام شده یک محصول نیمهساخته یا محصول در یک ایستگاه کاری
- قابلیت تعیین میزان درصد عوامل هزینه مراکز تولیدی به هر ایستگاه کاری (نرمافزار بهای تمام شده)
- قابلیت تسهیم هزینههای مراکز خدماتی
- قابلیت گزارش نقطه سر به سر تولید محصولات و محاسبه حاشیه فروش
- قابلیت محاسبه هزینهها و قیمت تمام شده در دورههای مختلف (نرمافزار بهای تمام شده)
- قابلیت پیشبینی قیمت تمام شده
- قابلیت گزارش قیمت تمام شده محصولات به تفکیک مواد، دستمزد و سربار تولید

توزین و بسته بندی و چاپ بارکد

برخی از ویژگی های ماژول توزین و بسته بندی و چاپ بارکد
- امکان ارتباط با باسکول و ترازوهای مختلف
- امکان ذخیره اتوماتیک وزن خودرو پس از وزنکشی اولیه
- امکان ثبت حوالهها با مجوز و بدون مجوز
- تبدیل خودکار کیلو به تن در صورت نیاز
- ارسال اطلاعات به کارت RFID رانندگان در صورت نیاز
- محاسبه خودکار هزینه باسکول در صورت نیاز

- ذخیره یک حواله برای چند خریدار و تسهیم حوالهها
- امکان کم کردن وزن بستههای محصول به صورت اتوماتیک
- امکان تعریف رانندگان بدون محدودیت تعداد
- امکان ثبت رسید، حواله، رسید برگشتی و قبوض متفرقه
- امکان ارسال اسناد به انبار به صورت تکی، روزانه، ماهیانه و به تفکیک
- امکان چاپ مجوز خروج، بارگیری و قبوض توزین به صورت سفارشی
- امکان گزارشگیری جامع به صورت کاملاً سفارشی و جز به جز
- امکان ارسال و دریافت اطلاعات با فرمت Excel
- امکان گزارش از حوالههای فروش به صورت سفارشی
- امکان گزارش از قبوض حذفشده با ذکر علت حذف
- امکان مشاهده و چاپ گزارش عملکرد کاربران در بازههای زمانی مختلف
- گزارش از تعداد قبوض ثبتشده توسط هر کاربر در بازههای زمانی مختلف
- امکان تعریف حدود دسترسی به دلخواه مدیران سیستم
- نمایش قبض به صورت کلی، روزانه و قبوض نیمهتمام
- امکان جستجوی سریع قبوض بر اساس شماره قبض، نام راننده، شماره ماشین، بازه زمانی یا نوع قبوض
- امکان تعریف پروژه و اختصاص قبوض به پروژهها
- انتقال اسناد به دورههای مالی دیگر
- امکان ارتباط مستقیم با انبار
- امکان تعریف تعداد روز نمایش اسناد
- امکان انجام محاسبات ویژه گندم، آرد و ذغالسنگ و ارائه گزارشهای مورد نیاز

سهام و بورس و اوراق بهادار
تمام شرکــت های خصوصی، تعاونی ها و ... که بصورت ســهامی اداره می شوند می توانند از این برنامه استفاده نمایند. این نرم افزار وظیفه مدیریت اطلاعات کامل سهامداران، نقل و انتقالات سهام، صدور برگه سهــام، افزایش ســرمایه به روش های مختلف، بـرگزاری مجامع و محاسبات سود و روش های مختلف پرداخت سود را برعهده دارد.

برخی از امکانات ماژول سهام و بورس و اوراق بهادار
- ثبت اطلاعات کامل سهامداران
- تهیه دیسکت بانکی پرداخت سود جهت بانکهای مختلف به صورت سالیانه یا سنواتی
- تعریف مشخصات بانکی سهامداران و پرداخت سود از طریق حسابهای مختلف
- تعریف کدهای محل کار اصلی و فرعی برای سهامداران و ارائه گزارشات بر اساس آن
- تعریف کد بورس برای سهامداران و ارتباط با سیستم بورس و انجام نقل و انتقالات به صورت اتوماتیک
- جستجوهای مختلف روی اطلاعات سهامداران
- تعریف انواع سهام نظیر عادی، ممتاز از لحاظ سودبری یا حق رأی
- تعریف انواع سهامداران حقیقی، حقوقی خصوصی، حقوق دولتی و ...
- ثبت درخواستهای خرید، فروش و ثبت نقل و انتقالات سهام
- محاسبه سود سهام با در نظر گرفتن اندوختهها، معافیتهای مالیاتی، پاداش هیئت مدیره و امکان تعریف جدول مالیاتی، سود پرداختی و سود انباشته و ارسال نامههای سفارشی جهت محاسبه سود انجام شده برای سهامداران
- تقسیمبندی پرداخت سود سهام بر اساس الفبا، تعداد سهام و ... و پرداخت از طریق صندوقهای مختلف یا حسابهای بانکی

- تعریف مجامع، برگه شرکت در مجمع، ثبت حاضرین و ثبت مصوبات آن و امکان قرعهکشی بین حاضرین در مجمع و تهیه نمودار
- انجام افزایش سرمایه از محل آورده نقدی، سود انباشته، سهم جایزه و محاسبه حق تقدمهای فروش رفته و پرداختهای تعهدی
- محاسبه سود به صورت روزشمار یا سالیانه و واریز سود سهام جاری و سنواتی بهصورت نقدی یا واریز به حساب و یا شکست یک ردیف سود به دو یا چند مرحله پرداخت
- جستجو بر اساس کد ملی سهامداران توسط بارکدخوان و برگزاری مجمع و ورود سهامداران توسط بارکدخوان
- پرداخت سود سنواتی و واریز سنواتی سود بر اساس اطلاعات بانکی و حساب آخرین سال محاسبه سود
- امکان تعریف نماینده یا نمایندگان با حق رأی جهت سهامداران
- انتقال سند سود پرداختی و پرداخت سود به صورت ریز و جمع به حسابداری
- ارسال دعوتنامه جهت حضور در مجمع
- ایجاد فایلهای مربوط به سایت و تلفن گویا
- ارسال سند سود پرداختی
- تجمیع برگههای سهم سهامداران به دلخواه

برخی از گزارشات ماژول سهام و بورس و اوراق بهادار
- گزارشات آماری بر اساس سود پرداختی، جغرافیایی، الفبایی، نقل و انتقالات، تعداد سهام و قیمت
- گزارش پرداختهای صندوقداران جهت پرداختهای نقدی به سهامداران
- تهیه گزارشات از مطالبات سنواتی از تمامی سالها
- گزارش درخواستهای خرید و فروش سهامداران
- گزارش کاردکس سهام
- گزارش لیست بانکی پرداخت سود
- فهرست پرداخت سود به تفکیک مراحل پرداخت
- گزارش وضعیت حضور سهامداران در مجمع
- چاپ برگه سهام
- پرفراژ
- گزارشات افزایش سرمایه
- چاپ برگه ورود به مجمع و برگ رای
- گزارشات خرید سهام از آورده نقدی
- مغایرتگیری با فایل بورس
- ایجاد فایل مربوط به سایت و تلفن گویا
- امکان ارسال اطلاعات به Excel

اتوماسیون اداری

برخی از امکانات ماژول اتوماسیون اداری
- امکان ثبت چارت سازمانی
- دستهبندی نامهها بر اساس پیشنویس، داخلی، وارده و صادره
- امکان ارتباط با پنل پیامکی، فکس و ایمیل سازمانی
- اعمال سطح دسترسی متناسب با هر پست سازمانی
- امکان استفاده از نرمافزار WORD برای تایپ نامه
- پشتیبانی پروتکل ECE برای ارتباط با سایر اتوماسیونهای اداری

- امکان ثبت چارت سازمانی و اعمال سطح دسترسی متناسب با هر پست سازمانی و محدودیت دسترسی برای نامههای محرمانه
- ایجاد پیشنویس نامهها و ثبت نامههای وارده، صادره و داخلی
- امکان استفاده از نرمافزار WORD برای تایپ متن نامهها
- اسکن مستقیم نامه و الصاق پیوست به نامهها
- قابلیت پیگیری نامه و مشاهده گردش مربوط به آن
- تنظیم الگوهای نامه و فرمت شماره نامه
- ایجاد پاراف و هامشنویسی نامهها
- امکان کنترل نامههای دریافتی و ارسالی
- ارتباط با پنل پیامکی، فکس و ایمیل سازمانی
- ایجاد امضای الکترونیکی کاربران
- بایگانی نامهها
- تابلوی اعلانات
- سازگار با تمامی مرورگرها
- امکان ارتباط با سایر اتوماسیونهای اداری با پروتکل ECE

کارتابل الکترونیکی
یکی از نيازهای اسـاسی ســازمانها در راستای توسعه مدیــریت و افزایش کــارائی، ارسال کارهای روزانـه به اشــــخاص موردنظـــر در زمــان معيـــن و پيگيــری هــای به موقع تــوسط مــدیران مــیباشد. مديران در هر لحظه باید بتوانند با مشاهده کارتابل، از وضعيــت کارها آگاه شده و در مواقع لزوم آنها را پیگیری نمایند. سيـــستم کارتابل و گـــردش کار نـــوآوران با ایجـــاد بستری منـــاسب برای ثبت و گــردش انواع فـــرمهای داخل ســـازمان پیگیری دقیق آنها و گـــزارش اقــدامات انجام شده بر روی آنـها، امکان استفاده مطلوب از قابلیت های این سیستم را برای کاربران فراهم نموده است.

برخی از امکانات ماژول کارتابل الکترونیکی
- یکپارچگی کامل با سیستم انبار، حسابداری، خزانه و حقوق و دستمزد نوآوران
- قابلیت تحت وب و سازگار بودن با کلیه مرورگرها
- امکان پیوست نمودن فایل به فرمهای سیستمی
- امکان ثبت و ارسال فرمهای پیشفاکتور، درخواست کالا، ثبت سفارش خرید و فروش، ورود کالا به کارخانه، خروج کالا از کارخانه، فرم مرخصی و فرم مأموریت به کارتابل افراد مورد نظر مطابق با گردش کار تعریف شده و ثبت هوشمند اقدامات خودکار در اثر تغییر وضعیت
- امکان تعریف چندین گردش روی فرمهای فوق
- امکان نمایش هشدار در هنگام دریافت یک فرم در کارتابل
- امکان استفاده از لیست کاربران و گروههای سیستم اتوماسیون اداری نوآوران
- امکان بررسی و پیگیری مراحل پیشرفت یک کار
- امکان تعریف چارت سازمانی و تعیین نقشهای سازمان سپس تعریف فرآیند مطابق با هر نقش و یا کاربر خاص
- امکان ارسال مستقیم فرم درخواست خرید به کارتابل و پیگیری خودکار تغییر وضعیت تایید و یا عدم تایید
- امکان ارسال مستقیم فرم درخواست کالا به کارتابل و پیگیری خودکار تغییر وضعیت تایید و یا عدم تایید و یا ثبت درخواست کالا از طریق برنامه کارتابل

- امکان ارسال مستقیم فرم ورود کالا به کارخانه به کارتابل و پیگیری خودکار تغییر وضعیت تایید و یا عدم تایید و یا ثبت فرم ورود کالا به کارخانه از طریق برنامه کارتابل
- امکان ارسال مستقیم فرم خروج کالا از کارخانه به کارتابل و پیگیری خودکار تغییر وضعیت تایید و یا عدم تایید و یا ثبت فرم خروج کالا از کارخانه از طریق برنامه کارتابل
- امکان ارسال مستقیم فرم حواله فروش به کارتابل و پیگیری خودکار تغییر وضعیت تایید و یا عدم تایید
- امکان ارسال مستقیم ثبت سفارش خرید و فروش به کارتابل و پیگیری خودکار تغییر وضعیت تایید و یا عدم تایید و یا ثبت فرم سفارش خرید و فروش از طریق برنامه کارتابل
- امکان ثبت فرم مرخصی در کارتابل و پیگیری خودکار تغییر وضعیت تایید و یا عدم تایید
- امکان ثبت فرم ماموریت در کارتابل و پیگیری خودکار تغییر وضعیت تایید و یا عدم تایید
- امکان ثبت رسید پس از تایید نهایی فرم ورود کالا به کارخانه
- امکان ثبت کلیه عملیات فروش و چرخش فرمهای مربوطه و ثبت در سیستم فروش نوآوران
- امکان تعریف فرمهای سفارشی مطابق با نیاز مشتری
- امکان ردگیری سابقه کلیه فرمها در کارتابل
- امکان مشاهده پرفراژ حقوق هر فرد در کارتابل خود
- امکان مشاهده گزارشات مختلف از نرمافزارهای نوآوران از قبیل گزارشات فروش، خرید، موجودی کالا در انبارها، وضعیت درخواست خریدها، گزارشات مدیریتی حسابداری، خزانه و حقوق و دستمزد و ... مطابق با نظرات مدیریت

پرتال مشتریان
قابلیت پرتال مشتریان به نحوی که هر مشتــری با نـام کاربری و رمز عبور اختـــصاصی قادر به مشـاهده اطلاعاتی بشرح زیر می باشد:

برخی از امکانات ماژول پرتال مشتریان
- مشاهده گردش و مانده حساب
- مشاهده مانده حساب با سررسید
- امکان ثبت سفارش مطابق با گردش کار تعریف شده روی فرم
- امکان مشاهده ریزفاکتورها


پایانه فروشگاهی (مودیان)
پیرو رونمایی نرم افزار پایانه فروشگاهی (مودیان) نوآوران همزمان با شب میلاد امام عصر(عج) در تاریخ سه شنبه 1401/12/16 و با تلاش همـــکاران تیمتـولید شرکت، اولین ارســال مـــوفق توسط مــودی به سامانه مودیان انجام گرفت.

برخی از امکانات ماژول پایانه فروشگاهی (مودیان)
- تعریف کالاها و شناسه آنها
- استانداردسازی صورت حسابها
- ثبت فاکتور به صورت دستی یا ثبت گروهی از طریق اکسل
- تعریف مشتریان و اطلاعات اقتصادی آنها
- بررسی الزامات اطلاعاتی برای صورت حسابهای نوع اول و دوم و انواع الگوها
- ارائه انواع گزارشات
- چاپ فاکتورهای ثبت شده
- دریافت فاکتورهای فروش از نوآوران و یا هر نرمافزار دیگر
- ثبت نحوه پرداخت (نقد، نسیه، نقد/نسیه)
- ارسال صورت حسابها به صورت مستقیم توسط مودی و یا از طریق شرکتهای معتبر
- دریافت تاییدیه و شناسه ثبت صورت حسابها از سامانه مودیان و ثبت در سامانه نوآوران

24/7
سال 35
8000

آسودگی خاطر در دنیای پرشتاب فناوری اطلاعات
در دنیای پرتلاطم امروز، پایداری و امنیت شبکه ســـازمانی دیگر یک انتخاب نیست، بلکه یک نیاز حیــاتی است. کندی شبکه، قطع ارتباط با سرورها، یا اختلال در سرویسهای حیاتی میتواند فعالیت سازمان را متوقف کند. اینجاست که پشتیبانی حرفهای و ساختارمند نوآوران وارد میدان میشود.

با تیم تخصصی، چندلایه و همیشه در دسترس نوآوران، خدماتی از جمله:
- پایش مستمر و واکنش سریع
- رفع اشکالات فنی
- مستندسازی ساختاریافته
- مشاوره امنیتی و توسعهای
- حضور میدانی یا پشتیبانی ریموت
را بدون وابستگی به فرد خاص دریافت میکنید.

نبود قرارداد حرفهای یعنی:
- وابستـــگی خطــرناک به یک نیــروی داخــلی یا شخص خاص
- گم شدن یا گروکشی اطلاعات حیاتی (مانند رمزها و دسترسیها)
- نبود پاسخگویی شفاف در بحرانها
- هزینههای سنگین رفع اشکالات پراکنده
- نبود مستندات فنی یا برنامهریزی منسجم

شبکههای پسیو؛ ستون فقرات ارتباطی سازمان شما
راهاندازی شبکههای پسیو شامل طراحی و پیـادهسازی زیرساخت فیزیکی شبکه مانند کابلکشی ساختیافته، نصب پچ پنـل، رک، سوکـتهـا و تـرانکینگ است. این بخش از شبکه، پایه و ستون فقرات ارتباطات داخلی سازمان را شکل میدهد و کیفیت، پایداری و سرعت انتقال اطلاعات به شدت وابـسته به اجــرای صحیح آن است. اجرای استاندارد و اصولی شبکه پسیو، بستر لازم برای عملــکرد بهیـنه تجهـــیزات اکتیــو و توسعه آتی زیرساخت را فراهم میسازد.

خدمات تخصصی ما در حوزه پسیو
- طراحی سفارشی و اجرای زیرساخت : بررسی دقیق نیازها، انتخاب بهترین مسیرها و متریالها با هدف عملکرد پایدار و توسعهپذیر
- تأمین تجهیزات اورجینال و معتبر : فروش کابل، فیبر نوری، داکت، ترانکینگ و تجهیزات پسیو با ضمانت اصالت کالا
- نصب استاندارد و دقیق : اجرای ساختار یافته کابلکشی با رعایت کامل استانداردهای مورد تایید
- راهاندازی، تست و مستندسازی : تست نهایی، عیبیابی تخصصی و ارائه گزارشهای دقیق برای اطمینان از عملکرد کامل زیرساخت

اگر زیرساخت پسیو اصولی اجرا نشود:
- کاهش سرعت شبکه و قطعیهای مکرر
- افزایش هزینههای نگهداری
- ناکاآمدی در زمان توسعه یا بحران
- نارضایتی کاربران و کاهش بهرهوری

پایهای مطمئن برای یک شبکه پایدار
هر شبکهای برای عملکرد بهینه، به تجهیزات مناسب و نصب استاندارد نیاز دارد. در نوآوران، ما فقط فروشنده تجهیزات نیستیم؛ ما طراح و مجری زیرساخت دیجیتال سازمان شما هستیم.

خدماتی فراتر از فروش؛ راهکاری کامل برای ساخت زیرساختی قابلاعتماد
- مشاوره تخصصی پیش از خرید، متناسب با نیاز واقعی
- تأمین تجهیزات اصلی از برندهای معتبر جهانی
- نصب استاندارد، پیکربندی دقیق و مستندسازی کامل
- طراحی زیرساخت با نگاه به توسعه آینده
- پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش همراه قرارداد

هزینهها و ریسکهای ناشی از نبود خدمات تخصصی
- خرید اشتباه و تحمیل هزینههای اضافی
- نصب غیراستاندارد و از دست رفتن گارانتی
- ناسازگاری بین تجهیزات مختلف
- نبود مستندات فنی برای توسعه یا عیبیابی

از اتاق سرور تا آخرین کلاینت
ما با اجرای حرفهای، مستندسازی کامل و پشتیبانی مداوم، زیرساختی ایمن، پایدار و توسعهپذیر برای شما میسازیم.

مجازیسازی، شاهکلید بهرهوری و چابکی زیرساخت IT
در عصر تحول دیجیتال، کسبوکارهایی موفقترند که بتوانند از منابع خود بیشترین بهره را ببرند و به سرعت با تغییرات تطبیق پیدا کنند. راهکار مجازیسازی با VMware ESXi دقیقاً همین امکان را فراهم میکند: اجرای همزمان چندین سرور و سیستمعامل روی یک سختافزار فیزیکی، با حداکثر بهرهوری و انعطافپذیری.

نبود مجازیسازی چه هزینههایی دارد؟
- هزینههای بالا برای خرید و نگهداری چندین دستگاه فیزیکی
- استفادهی غیربهینه از منابع سختافزاری موجود
- مدیریت دشوار و پراکندهی سرورها
- ناتوانی در بازیابی سریع در شرایط بحرانی
- کاهش سرعت پاسخگویی به نیازهای سازمان

راهکارهای تخصصی الکترومیزان برای ESXi
- نصب و پیکربندی حرفهای VMware ESXi با امنیت و کارایی بالا
- مهاجرت بدون قطعی سرویسها به محیط مجازی
- آموزش کامل تیم IT جهت مدیریت و نگهداری زیرساخت مجازی
- طراحی سناریوهای بازیابی از فاجعه (Disaster Recovery)
- مانیتورینگ و پشتیبانی مداوم از سلامت سیستم

مزایای کلیدی مجازیسازی با الکترومیزان
- کاهش محسوس هزینههای سختافزار و انرژی
- افزایش پایداری و دسترسپذیری سرویسها
- امکان توسعه و تغییر ساختار زیرساخت با سهولت کامل
- بهبود سطح امنیت و کنترل بر منابع IT

آیندهای مطمئن و قابل توسعه
با راهاندازی زیرساخت مجازی توسط تیم نوآوران، سازمان شما از یک بستر سنتی به سیستمی هوشمند، مقیاسپذیر و آماده برای رشد تبدیل میشود. نداشتن چنین سیستمی نه تنها بهرهوری را کاهش میدهد، بلکه سازمان را در برابر خرابیها، افزایش هزینهها و ضعف در توسعه آسیبپذیر میسازد.

مرکز فرماندهی شبکه شما، جایی که امنیت و مدیریت از آن آغاز میشود

چالشهای شبکه بدون Domain
- نبود کنترل متمرکز بر کاربران و سیستمها
- افزایش احتمال نشت اطلاعات و خطاهای انسانی
- دشواری در مدیریت و اجرای سیاستهای امنیتی
- ورودهای پراکنده و ناکارآمد کاربران به سیستمها

راهحل تخصصی ما
بــــــــا راهانــــــــدازی Domain مبتنــی بـــر Active Directory مایکروسافت، ساختاری متمرکز، امن و قابلمدیریت برای شبکه خود ایجاد کنید:
- کنترل دقیق دسترسی کاربران به منابع
- اعمال سیاستهای امنیتی بهصورت یکپارچه
- مدیریت ساده کاربران، گروهها و دستگاهها
- افزایش بهرهوری و امنیت کل شبکه

خدمات نوآوران در این حوزه
- طراحی ساختار دامنه متناسب با نیاز سازمان
- نصب و پیکربندی Active Directory، DNS، DHCP
- مهاجرت ایمن کاربران و منابع به دامنه جدید
- ارائه آموزش و پشتیبانی فنی مستمر

حفاظتی جامع و متمرکز برای امنیت پایدار شبکه سازمان شما
در دنیای دیجیتال امروز، تهدیدات سایبری پیچیده و مداوم هستند. ویروسها، بدافزارها و حملات سایبری میتوانند به سرعت به شبکه سازمان نفوذ کنند و دادهها و اطلاعات حیاتی شما را به خطر اندازند. بسیاری از کسبوکارها به دلیل نداشتن راهکارهای حفاظتی مناسب، متحمل خسارات مالی و اعتباری سنگینی میشوند.

راهکار ما، آنتیویروس تحت شبکه است
- نصب و راهاندازی نرمافزارهای قدرتمند و بهروز با فناوریهای روز دنیا
- ایجاد حفاظت متمرکز برای تمام سیستمها و کاربران شبکه
- مدیریت ساده و گزارشگیری مستمر از وضعیت امنیتی
- بهروزرسانی خودکار جهت مقابله با تهدیدات جدید و نوظهور

اهمیت آنتیویروس تحت شبکه
- جلوگیری از گسترش ویروسها و بدافزارها در سراسر شبکه
- حفظ امنیت و محرمانگی اطلاعات حساس سازمان
- کاهش چشمگیر هزینههای بازیابی اطلاعات و جبران خسارات ناشی از حملات
- تضمین امنیت پایدار و ایجاد آرامش خاطر برای مدیران سازمان

آرامش در گرو اطمینان از بازیابی اطلاعات
در دنیای دیجیتال امروز، از دست رفتن دادهها مساوی است با از دست رفتن زمان، سرمایه و اعتماد مشتریان. بکاپگیری منظم و اتوماتیک، تنها راه مطمئن برای حفظ اطلاعات حیاتی سازمان است.
- بسیاری از سازمانها هنوز به بکاپگیری دستی متکیاند
- فراموشی، خطای انسانی، یا حجم بالای کار باعث اختلال در این فرآیند میشود
- بازیابی اطلاعات در زمان بحران اغلب با تأخیر یا حتی غیرممکن است

راهکار هوشمند ما
با بهرهگیری از نرمافزارهای قدرتمند Veeam و Iperius Backup، ما فرآیند پشتیبانگیری را برای شما کاملاً خودکار، هوشمند و ایمن میسازیم
- زمانبندی دقیق و بدون نیاز به دخالت انسانی
- پایش لحظهای وضعیت بکاپ و اطلاعرسانی در صورت بروز خطا
- امکان بازیابی سریع، مطمئن و ساختارمند اطلاعات
- پشتیبانی از بکاپگیری بر روی سرورهای داخلی، NAS، فضای ابری و...

مزایای کلیدی برای سازمان شما
- کاهش ریسک از دست رفتن دادهها
- افزایش بهرهوری تیم IT با حذف عملیات دستی
- کاهش هزینههای بازیابی در زمان بحران
- اطمینان از تداوم کسبوکار حتی در شرایط بحرانی
اهمیت حیاتی دادهها و ضرورت بکاپ
دادههای سازمانی، گرانبهاترین سرمایه شما هستند؛ اما آیا از امنیت و حفظ مستمر آنها اطمینان دارید؟ بسیاری از سازمانها با این ذهنیت پیش میروند که «ما خودمان بکاپ میگیریم» یا فرآیند را بهصورت دستی انجام میدهند. اما در دنیای پرسرعت و پیچیده امروز، این روشها نهتنها پرریسک هستند، بلکه بهراحتی به دست فراموشی سپرده میشوند و ممکن است منجر به از دست رفتن اطلاعات حیاتی شوند.

مشکلات رایج در بکاپگیری دستی
در شرایطی که فشار کاری بر تیم فناوری اطلاعات بالاست، احتمال بروز خطا در بکاپگیری دستی افزایش مییابد. فراموشی زمان بکاپ، اشتباه در تنظیمات یا عدم اطمینان از صحت فایلهای پشتیبان، مسائلی هستند که هزینههای بهمراتب بیشتری نسبت به نصب یک سیستم خودکار به سازمان تحمیل میکنند.
راهکــــارهای نــوآوران بـــا نـرمافزارهای Veeam و Iperius
ما در نوآوران، با بهرهگیری از نرمافزارهای پیشرفتهای همچون Veeam Backup و Iperius سیستمهایی را طراحی و پیادهسازی میکنیم که فرآیند بکاپگیری را بهصورت کاملاً خودکار، منظم و قابلاعتماد انجام میدهند. این سامانهها ضمن داشتن دقت بالا، امکان مانیتورینگ لحظهای و اطلاعرسانی آنی در صورت بروز هرگونه خطا را نیز فراهم میکنند.

مـــزایای بکــاپگیــری خــودکــار با مــانیتــورینگ هــوشمند
- حذف کامل خطای انسانی
- اطمینان از صحت و کامل بودن نسخههای پشتیبان
- کاهش زمان بازیابی اطلاعات در مواقع بحران
- هشدار فوری در صورت بروز خطا یا قطع فرآیند بکاپ
- آرامش خاطر برای مدیران IT و ارشد سازمان

اهمیت تجهیزات Cisco در زیرساخت شبکه
سوییچها و روترهای Cisco به عنوان ستون فقرات شبکههای سازمانی شناخته میشوند. این تجهیزات پیشرفته امکان انتقال داده با سرعت بالا، مدیریت هوشمند ترافیک و ایجاد شبکههای پایدار و امن را فراهم میکنند. بهرهگیری از تکنولوژی Cisco تضمینکننده عملکرد بهینه و مقیاسپذیری زیرساخت شبکه شماست.

چالشهای رایج در نبود یا نصب ناصحیح تجهیزات Cisco
نصب و راهاندازی غیرحرفهای یا استفاده از تجهیزات نامناسب میتواند باعث بروز اختلال در شبکه، کاهش سرعت انتقال دادهها، ایجاد گلوگاههای شبکه و افزایش هزینههای نگهداری شود. همچنین، تنظیم نادرست روترها و سوییچها ممکن است امنیت شبکه را به مخاطره اندازد.

تخصص در پیادهسازی تجهیزات Cisco
تیم فنی الکترومیزان با بهرهگیری از مهندسین مجرب و بهروزترین روشهای نصب و پیکربندی، آماده ارائه خدمات تخصصی نصب و راهاندازی انواع سوییچها و روترهای Cisco میباشد. خدمات ما شامل موارد زیر است:
- طراحی و اجرای شبکههای LAN و WAN با تجهیزات Cisco
- پیکربندی VLAN، QoS و تنظیمات امنیتی شبکه
- بهینهسازی مسیرهای داده با استفاده از پروتکلهای پیشرفته Cisco
- نصب و راهاندازی قابلیتهایی مانند VPN و کنترل دسترسی کاربران

تحولی در ارتباطات سازمانی با افزایش بهرهوری
چرا سازمان شما به VoIP نیاز دارد؟
در دنیای پرشتاب امروز، ارتباطات سریع، باکیفیت و مقرونبهصرفه برای هر سازمانی حیاتی است. سیستمهای تلفن سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای مدرن کسبوکارها نیستند ، هزینههای بالا، ضعف در توسعهپذیری و کمبود امکانات هوشمند، تنها بخشی از چالشهایی هستند که سازمانها با آن مواجهاند.

مشکلات رایج در نبود VoIP
- هزینههای سنگین تماسهای داخلی و بینشعبهای
- نبود امکانات پیشرفتهای مانند: کنفرانس صوتی، صف تماس، ضبط مکالمات و گزارشگیری دقیق
- کاهش هماهنگی بین تیمها بهدلیل نبود یک سیستم ارتباطی متمرکز
- محدودیت شدید در گسترش سیستم تلفنی با رشد سازمان

راهکار ما ارتباطات هوشمند، سریع و مقرونبهصرفه
با استقرار سیستم VoIP توسط تیم تخصصی نوآوران، تمامی تماسها از طریق بستر شبکه برقرار شده و هزینهها بهطرز چشمگیری کاهش مییابند. این سیستم انعطافپذیر، توسعهپذیر و سازگار با طیف گستردهای از نرمافزارها و تجهیزات است.
امکانات تخصصی ما در پیادهسازی VoIP
- طراحی و پیادهسازی ساختار VoIP متناسب با نیازهای دقیق شما
- ایجاد خطوط تلفنی مجازی بدون نیاز به سیمکشی سنتی
- آموزش کامل به تیم شما جهت بهرهبرداری حداکثری از سیستم
- مدیریت یکپارچه تماسها و دسترسی به گزارشهای کاربردی
- ارتباط رایگان و با کیفیت بین شعب مختلف سازمان
- پشتیبانی رفع سریع مشکلات احتمالی

دستاوردهای راهاندازی VoIP در سازمان شما
- کاهش محسوس هزینههای تماسهای داخلی و بینشعبهای
- بهبود چشمگیر کیفیت تماسهای صوتی
- افزایش بهرهوری تیمها بهواسطهی ارتباطات سریع و هماهنگ
- بهرهمندی از قابلیتهای مدرن تماس مانند صف تماس، ضبط مکالمات و گزارشگیری
- مدیریت یکپارچه خطوط تلفن در بستر شبکه
- حذف محدودیتهای سنتی و آمادگی برای رشد آینده

کلید محافظت از شبکه و امنیت دادههای سازمان شما
اهمیت فایروال در حفظ امنیت شبکه
فایروال به عنوان نخستین سد دفاعی در برابر تهدیدات سایبری عمل میکند و از ورود غیرمجاز به شبکه شما جلوگیری مینماید. حفظ امنیت دادهها و محافظت از داراییهای دیجیتال سازمان بدون بهرهگیری از فایروال مناسب، با خطرات و آسیبهای فراوانی روبرو خواهد بود.

راهکارهای تخصصی ما MikroTik و Kerio
شرکت الکترومیزان با توجه به نیازهای متفاوت مشتریان، دو راهکار برجسته و کارآمد در حوزه فایروال ارائه میدهد:
MikroTik Firewall:
یک راهکار سختافزاری و نرمافزاری با عملکرد بالا که علاوه بر فایروال، امکانات متنوعی چون مدیریت پهنای باند، ایجاد تونلهای امن VPN و کنترل دقیق ترافیک شبکه را فراهم میکند MikroTik برای کسبوکارهای کوچک و متوسط، گزینهای اقتصادی و قدرتمند است.
Kerio Control:
فایروالی نرمافزاری و جامع که علاوه بر کنترل کامل ترافیک ورودی و خروجی، قابلیتهای پیشرفتهای همچون فیلتر محتوا، مدیریت کاربران و گزارشگیری دقیق را ارائه میکند Kerio به ویژه برای سازمانهایی با نیاز به امنیت چندلایه و مدیریت دقیقتر شبکه بسیار مناسب است.

اگر فایروال مناسب نباشد
عدم استفاده از فایروال یا بهرهگیری از فایروال ناکارآمد، شبکه شما را در برابر حملاتی نظیر نفوذ هکرها، بدافزارها، ویروسها و حملات انکار سرویس (DDoS) آسیبپذیر میکند که میتواند به اختلال در سرویسها، از دست رفتن دادهها و خسارات مالی سنگین منجر شود.

نگهبان هوشمند و همیشهحاضر زیرساخت سازمان شما
چالش اصلی
وقتی شبکه و زیرساختهای IT بدون نظارت دقیق و مستمر فعالیت میکنند، کوچکترین نقص یا خطا میتواند به بحرانی بزرگ تبدیل شود. قطعیهای ناگهانی، کاهش کارایی سیستم یا نفوذهای امنیتی بدون هشدار قبلی رخ میدهند و خسارتهای جبرانناپذیری به همراه دارند.

اهمیت مانیتورینگ ۲۴ ساعته
- کشف و شناسایی سریع مشکلات پیش از تأثیرگذاری بر عملکرد
- نظارت مستمر بر سلامت سرورها، تجهیزات و سرویسها بهصورت شبانهروزی
- ثبت گزارشهای دقیق و تحلیلی برای بررسی روند عملکرد و پیشبینی مشکلات احتمالی
- کاهش چشمگیر زمان واکنش و رفع مشکلات

خدمات تخصصی ما
- پیادهسازی سیستمهای مانیتورینگ پیشرفته با استفاده از ابزارهای روز دنیا
- تنظیم هشدارهای هوشمند برای اطلاعرسانی فوری در صورت بروز خطا یا نقص
- ارائه داشبوردهای مدیریتی ساده، قابل فهم و قابل استفاده برای مدیران و کارشناسان
- پشتیبانی و بهروزرسانی مستمر برای تضمین عملکرد بهینه و پایدار
نتیجه نهایی
با خدمات مانیتورینگ هوشمند الکترومیزان، مشکلات را قبل از آنکه به بحران تبدیل شوند، شناسایی و رفع کنید. امنیت و ثبات زیرساخت شبکه، پایه و اساس موفقیت پایدار سازمان شماست.

امنیت واقعی، نظارت لحظهای، مدیریت هوشمند
در دنیای امروز، فقدان یک سیستم نظارتی مؤثر، میتواند هزینههای سنگینی برای سازمانها به همراه داشته باشد؛ از سرقت و نفوذهای خارجی گرفته تا سوءاستفادههای داخلی. دوربینهای مداربسته تنها یک ابزار نیستند؛ بلکه چشم همیشهبیدار سازمان شما هستند.

چرا نصب دوربین مداربسته حیاتی است؟
- کاهش چشمگیر تخلفات و حوادث امنیتی
- ثبت مستندات تصویری برای بررسیهای حقوقی و قانونی
- افزایش آرامش خاطر مدیران، کارکنان و ذینفعان
- امکان نظارت آنلاین و لحظهای بر فرآیندها و محیطهای کاری

خدمات تخصصی ما
- مشاوره تخصصی برای طراحی سیستم نظارتی متناسب با فضا و نیاز شما
- تأمین تجهیزات حرفهای از برندهای معتبر و باکیفیت جهانی
- نصب و راهاندازی دقیق و استاندارد توسط تیم متخصص و باتجربه
- پشتیبانی مداوم جهت بهروزرسانی سیستمها و رفع سریع مشکلات احتمالی

امنیت را ببینید، اطمینان را احساس کنید
نصب سیستم دوربین مداربسته، سرمایهگذاری در امنیت پایدار سازمان شماست.
با نوآوران، خیالتان راحت باشد که چشم بینای مجموعهتان هیچگاه پلک نخواهد زد.